2019. december 6., péntek

Téli olvasmánytervek 2019-20

Elérkezett a december és vele hihetetlen, de az igazi tél és az évszakra tervezett olvasmánylistám is. Úgy döntöttem, hogy jövőre nem fogok jelentkezni a várólista csökkentésre, hanem csak évszakos listákat készítek majd, mert ezeket jobban észben tartom és a tapasztaltak szerint jobban be is szoktam tartani. Legalábbis az Őszi listámról a könyvek több, mint felét, tízből hatot elolvastam, ami nagyobb siker, mint mondjuk az idei várólista csökkentés, amit összesen 4 elolvasott könyvvel fogok zárni.



12+1 könyvet válogattam össze a listára, amelyek szokás szerint nagyon vegyes témájúak. Ezek közül 4 könyvtári, a többit pedig mind idén kaptam vagy vásároltam. A +1 a Harry Potter második része, ami sokadik újraolvasás lesz és remélem jövőre követi majd a többi rész is.

1. Ljudmila Ulickaja: Szonyecska (könyvtári)
2. Beth Kempton: Wabi Sabi (könyvtári)
3. Susie Orbach: Terápiában (könyvtári)
4. Malala Yousafzai: Nincs más út (könyvtári)
5. Irvin D. Yalom: Úton önmagamhoz
6. Karl Ove Knausgard: Halál
7. Mona Awad: Nyuszika
8. Colson Whitehead: A Nickel-fiúk
9. Krusovszky Dénes: Akik már nem leszünk sosem
10. Christelle Dabos: Bábel emlékezete
11. Elizabeth Gilbert: New York lányai
12. Szabó Magda: Daloljanak itt angyalok
+1: J. K. Rowling: Harry Potter és a Titkok Kamrája (újraolvasás)

Ti írtok téli olvasmányos listát? Van olyan könyv, amit kifejezetten decemberben szerettek (újra)olvasni? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése