2019. augusztus 6., kedd

Könyves zárás - 2019 Július

A július minden szempontból egy nagyon jó hónap volt a számomra. Ha a könyves oldalt nézzük 6 könyvet olvastam el ebben a hónapban, eddig a legtöbbet ebben évben, ami betudható annak is, hogy nyár van, de én inkább annak tudnám be, hogy észrevehetően kevesebbet használom a social médiát és helyette többet olvasok, lefekvés után nem pörgetem még legalább egy fél órát az Instát, hanem könyvvel alszom el. Emellett rászoktam, hogy kéthetente elmegyek a könyvtárba, ami szintén plusz motivációt ad az olvasáshoz. :)



Júliusban olvastam
Az előző hónapban kialakítottam egy mintát, egy Szabó Magda könyvet egy valamilyen más könyv követett. Bár nem olvastam az írónő Megmaradt Szobotkának című regényét, de mégis háromszorosan teljesítettem a múlt havi NIOK kihívás témáját és még jobban megszerettem Szabó Magdát. Szeretnék még tőle sokat olvasni.
Összesen 5 bejegyzés került fel a blogra, a Júniusi zárás, a Mid-Year Book Freak Out Tag és 3 könyvértékelő. A 3 Szabó Magda könyvről pedig egy közös posztban szeretnék majd írni.

Szabó Magda: Freskó (saját)
Szabó Magda: Csigaház (könyvtári)
Szabó Magda: Üzenet odaátra (saját)




Új könyvek a polcomon
Bár az előző 2 hónapban nagyon ügyesen csak egy könyvet vásároltam, júliusban azért kicsit elszalad velem a ló és 4 könyvet vettem, valamint egyet kaptam a névnapomra is (a Só, zsír, sav, hő-t, ami az álom szakácskönyvem, gyönyörű és nagyon hasznos). Két könyvet a Libritől rendeltem és kettőt pedig a Jaffa Könyvesboltban vettem féláron.

Szabó Magda: Freskó (Libri)
Delia Owens: Ahol a folyami rákok énekelnek (Libri)
Szabó Magda: Üzenet odaátra (Jaffa)
Csernus Imre: Egy életed van (Jaffa)
Samin Nosrat: Só, zsír, sav, hő (ajándék)


Nagyon jó volt ez a július, remélem az augusztus is hasonlóan jó lesz. A tiétek hogy telt? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése