2017. szeptember 1., péntek

Szentesi Éva: Hamvaimból

Már a cím legépelése után elfelhősödött a tekintetem, annyira mély benyomást tett rám ez a könyv. Nagyon szeretem Szentesi Éva stílusát, kicsit olyan "hardcore Elizabeth Gilbert" számomra, mindig elolvasom a cikkeit a WMN-en, ezért természetes volt, hogy be kell szereznem a könyvét. Viszont jó ideig ott állt csak a polcon a Hamvaimból. Hiába a jó ajánlók, értékelések, az ember lányának nem nagyon van kedve ilyen történeteket olvasni, - még ha tudjuk is, hogy happy enddel zárulnak - ahogyan nincs kedve, pénze, bátorsága és a többi elmenni a nőgyógyászhoz. 
Engem egy figyelmeztetés után vitt rá a lélek, hogy elolvassam Éva könyvét, hogy egy kicsit megijesszem és meg is erősítsem vele magam. Jelentem mindkettő sikerült.


A Hamvaimból egy tanmese, egy feltámadás történet, egy nagyon jó önéletrajzi regény, amelyet minden lánynak és nőnek kötelező lenne elolvasnia. Nagyon olvasmányosan megírt, igazán "Évás" történet a méhnyakrák elleni közdelemről. Bár rövid a könyv, de én úgy érzem minden aspektusát felvonultatta a betegségnek. Ami pedig a szívügyem, sokat foglalkozott a betegség lelki okával, amelyről sajnos még mindig nem beszélünk eleget.

Én jó időben vettem le a polcról, sokat sírtam rajta/vele, talán még a metrón is eleresztettem néhány könnycseppet, de nagyon meghatározó olvasmány volt számomra. Tényleg szívből ajánlom minden lánynak, csajszinak, nőnek, hölgynek! És tudom, hogy nagyon nehéz, de üzenem, hogy először mindig önmagatokkal törődjetek és aztán következzenek mások!

5/5

Nagyon várom már Éva új könyv, novelláskötetét, a Kardos Margit disszidált, amely szeptember 15-én fog megjelenni az Athenaeum Kiadónál!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése