2019. augusztus 30., péntek

9+1 olvasmányterv őszre

Vasárnap már szeptember elseje, így gondoltam összeszedek néhány könyvet, amelyeket szeretnék elolvasni ősszel. Bár a tavaszi listámról négy, a nyáriról pedig csak egy könyvet olvastam, de listát összeállítani mindig jó buli és most igyekeztem kicsit következetesebb lenni. Megint válogattam könyvtári könyveket, várólista csökkentőseket és friss szerzeményeket. Na meg egy olyat is, amit már két éve kezdtem el olvasni. Nem ér nevetni. :D Jó lenne legalább a könyvek felét elolvasni és szeretnék majd beszámolni róluk december elején.


1. Lugosi Viktória: Vándorhomár - könyvtári
2. Lucia Berlin: Bejárónők kézikönyve - könyvtári
3. Helen Hoang: A szerelem egyenlete - könyvtári
4. Jessica Townsend: Csudamíves (Nevermoor 2.) - könyvtári
5. Thomas Hardy: Egy tiszta nő - vcs, már elkezdtem
6. Peter Wohlleben: Az állatok érzelmi élete -  vcs
7. Halász Margit: Éneklő folyó - vcs
8. Delia Owens: Ahol a folyami rákok énekelnek - nemrég vettem
9. Szabó Magda: Für Elise - nemrég vettem
9+1 Donna Tartt: A titkos történet - már 2017 októbere óta "olvasom"





Ti írtok/írtatok őszi listát? Van olyan könyv, amit szerettek kifejezetten ősszel elolvasni? :)

2 megjegyzés:

  1. Én idén most direkt nem írtam listát, nem is csatlakoztam az évszakos kihíváshoz molyon pedig eddig szoktam. De ettől függetlenül magamnak feljegyeztem már 5-6 könyvet, amit szeptemberben szeretnék :D Majd instán lehet megmutatom, úgy vettem észre ezeket a rövid határidejű, kis kupacokat inkább elolvasom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem rossz ötlet, lehet én is kipróbálom majd. Várom őket instán :)

      Törlés