2019. március 11., hétfő

Tavaszi olvasmánytervek 2019

Én is összegyűjtöttem néhány könyvet, amelyeket szeretnék idén tavasszal elolvasni. Jó lenne minél több könyvet elolvasni a listáról, haladni a vcs-s könyvekkel is, de nem vések ezzel kőbe semmit, egyre inkább szeretek spontán olvasni. Azért 12 könyvet választottam ki, mert mostanában gyakran 4 könyv a havi mérlegem, így ha nem is mind erről a listáról, de a 12 elolvasott könyv valószínűleg meglesz idén tavasszal is.



Tavaszi olvasmánytervek

1. Neal Shusterman: Az óceán mélyén (könyvtári, már elkezdtem, kb. a felénél járok)
2. Liane Moriarty: Hatalmas kis hazugságok (könyvtári)
3. Soma Mamagésa: Hogyan ne sárkányosodjunk el? (könyvtári)
4. Irvin D. Yalom: Szemben a nappal (idén vettem, már elkezdtem, de még nagyon az elején járok)
5. Orvos-Tóth Noémi: Örökölt sors (idén vettem)
6. Orosz Katalin - S. Nagy Zita: A sorsformáló 9+1 hónap (idén vettem)
7. J. D. Barker: A negyedik majom (idén vettem)
8. Haemin Sunim - Youngcheol Lee: Azok a dolgok, amiket akkor látsz, ha lelassítasz (vcs, már elkezdtem)
9. Bagdy Emőke - Kádár Annamária - Buda László: Fejben dől el? (vcs)
10. Grecsó Krisztián: Jelmezbál (vcs)
11. Jeanette Walls: Az üvegvár (vcs)
12. Kollár Anna: Modern Istennők kézikönyve


Nektek milyen könyves terveitek vannak tavaszra? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése