2018. november 17., szombat

5 várólistás könyv - 2018 november

Hoztam nektek 5 könyvet, amik felkeltették mostanában az érdeklődésemet és nagyon szeretném őket elolvasni. Van közöttük újabb és régebbi megjelenés is, és a témák is nagyon szerteágazóak.


Még nem olvastam Somától semmit, pedig ez már a 11. könyve, ami megjelent. Mindig is szimpatikus volt nekem és egy igazi "jelenségnek" gondolom őt. A drága jó marketingnek hála több interjút is olvastam vele és az új könyvével kapcsolatban, ami egy kicsit összefoglaló kötet szerű, és most már tényleg szeretnék tőle olvasni valamit, ha nem is ezt a legújabb könyvét.





Pár napja elkezdtem nézni a Mindhunter című Netflixes sorozatot és azonnal beszippantott, nekem leendő pszichológusként igazi szakmai "lubickolás" a nézése. Imádom, ahogy apránként rájönnek a sorozatgyilkosok működési módjára és lesz 2. évad is! :D A sorozat csak alapul veszi a könyvet, nem azt dolgozták fel teljesen, úgyhogy remélem így még izgalmasabb lesz olvasni majd a könyvet.




3. Sarah Perry: Az essexi kígyó (XXI. század Kiadó, 2017)


Még tavaly jelent meg ez a könyv, a kiadó KULT Könyvek sorozatában és már akkor is elbűvölt a csodálatos borítójával. Az írónő második magyarul megjelent könyvét a Melmoth-ot sikerült kikölcsönöznöm a könyvtárból (csak a könyvmolyok érthetik azt az örömöt, amikor felfedeztem a sikerkönyvek polcán), aminek szintén csodás a borítója és a történet is nagyon tetszik. Magamhoz képest gyorsan haladok vele, mert nagyon le tud kötni, így nem kérdés, hogy Az essexi kígyót is szeretném majd elolvasni.





4. Orvos-Tóth Noémi: Egy nárcisztikus hálójában ( HVG Könyvek, megjelenés: 2018. 11. 23.)


Orvos-Tóth Noémi könyve A terapeuta esetei sorozat legújabb darabja. Három könyvet már olvastam a sorozatból, aminek az a célja, hogy közelebb hozza a pszichoterápiát az emberekhez, el tudják képzelni, hogy hogyan zajlik ez az egész, milyen kliensekkel találkoznak a terapeuták. Nálam az elképzelés már megvan, de imádom az eseteket olvasni, mert tényleg mindannyian különbözőek vagyunk, különböző háttérből jövünk és mindannyiunknak egy kicsit másra van szüksége. Tervezek a sorozatról írni majd egy hosszabb posztot, de szerintem már értitek miért szeretném a sorozat legújabb részét is elolvasni.





5. Elena Ferrante: Aki megszökik és, aki marad (Nápolyi regények 3.) (Park Kiadó, megjelenés: 2018. november 30.)


Az év egyik, ha nem a legnagyobb kedvence nálam Elena Ferrante és a Nápolyi regények sorozat, aminek az első két részét májusban egymás után bedaráltam. Aztán utánanéztem a folytatásnak és mikor kiderült, hogy november vége a dátum, akkor tipikusan a "de én nem bírok addig várni" kétségbeesés jött elő rajtam. Elolvashattam volna angolul az utolsó két részt, de nem akartam félig magyarul, félig angolul elolvasni a sorozatot, mert biztos nem lett volna ugyanolyan élmény. De persze jöttek más könyvek és kicsit kikerült a látószögemből Lila és Elena. Egészen idáig, mert most már nagyon várom, hogy megjelenjen a 3. rész.




Ti milyen könyvet/könyveket szeretnétek mostanában nagyon elolvasni? :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése