2018. október 29., hétfő

A sokadik visszatérés

Szép estét kedves régi és új olvasóim!

Egy ideje megint érlelődött bennem, hogy vissza kellene térni ide a kis könyves zugomba, ahol megoszthatom a gondolataimat az általam elolvasott könyvekről, de mégis nehéz volt elkezdeni megírni ezt az újabb "visszatérős" posztot, mert fél gőzzel nem akartam ismét elkezdeni a blogot.
Aztán kicsit elgondolkoztam azon, hogy mit is akarok én most itt csinálni. Megváltani a világot és csak azért olvasni, hogy hetente többször posztolhassak? Vagy jól akarom érezni magam és elvárások nélkül írni amikor kedvem tartja? Végül az utóbbit választottam és elkezdtem írni ezt a kis beköszönős posztot.
Vannak már tervben posztok, mert ha nem is olvasok olyan gyakran és annyit, amennyit régen, de mióta legutóbb blogoltam, azóta felgyűlt jó sok könyv, amiről szívesen írnék nektek
Remélem örömmel olvassátok majd az új posztokat is és ismét hozzájárulhatok ahhoz, hogy szuper olvasmányokat találjatok magatoknak.
Kitartást erre a rövid kis hétre a dolgozóknak vagy épp jó őszi szünetet és sok-sok könyvet a sulisoknak! :)

                              
                                                   ~ Anna ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése