2016. október 31., hétfő

THE HALLOWEEN BOOK TAG

Nálam a Halloween a tökfaragásból és a boszorkányujj sütésből áll, de a jövőben szeretnék majd ezen változtatni, mert ha amerikai koppintás, ha nem, szerintem egy jópofa, hangulatos ünnep. Hoztam most egy halloweeni book taget, ami talán egy kicsit hangulatosabbá teszi ezt az estét nektek és nekem is.
A tag-et INNEN fordítottam le, bátran töltsétek ki ti is!


A legborzongatóbb olvasmány Halloween-ra
Már az első kérdésnél nehézségekbe ütköztem, ugyanis kifejezetten Halloween-ra való könyvet nem igazán olvastam még. Néhány thrillert tudnék itt megemlíteni (Holtodiglan, Pszicho) na és ott van még a Vérbe öltözött Anna, ami tök jól illik ide, csak az a bökkenő, hogy szerintem nem volt félelmetes. Ja igen, engem egyébként is nehezen lehet megborzongatni.

Mindenidők legfélelmetesebb könyvborítója
Rögtön a Stephen King könyvek borítói ugrottak be. Például ez:



Ha elmehetnél egy íróval édességet gyűjteni (Trick-or-Treat), ki lenne az?
Kezdem úgy érezni, hogy széttrollkodom ezt a tag-et, de én Elizabeth Gilberttel mennék, mert biztos valami tök ötletes jelmezbe öltözne és végignevetnénk az egészet.

Ha beöltözhetnél egy könyves szereplőnek, ki lenne az?
Bellatrix Lestrange, ez egyértelmű, főleg, ha ijesztgetni szeretnék. De ha nem szeretnék sokat készülődni, akkor nagyon jó Luna Lovegood lennék a mostmár szőke hajammal.
Egyébként általános alsóban egyszer voltam Hermione farsangkor, Sajnos nekem is olyan a hajam vasalás és festés nélkül, mint neki az első filmekben.
És hagy írjak már nem könyveset is. Nagyon szívesen lennék Vanessa Ives a Penny Dreadfulból (imádom Eva Green-t!) és a legújabb kedvencem pedig Harley Quinn (annyira menő!).



Ha találhatnál valamit a Trick-or-Treat szatyrodban (bármelyik könyvből), mi lenne az?
Időnyerő! Nem használnám egetrengető dolgokra, csak elmennék egy-egy előadásra, koncertre vagy bármilyen programra a barátaimmal, amikre most az óráim miatt nem tudok

Melyik kitalált világban mennél a legszívesebben édességet gyűjteni?
A Harry Potterben nem gyűjtenek édességet, de ott van a hatalmas lakoma és a szellemek előjönnek és egy tróóóóll lent a pincében. Gondoltam szólok. :D

Melyik könyves gonosztevővel nem futnál össze szívesen egy sötét sikátorban Halloweenkor?
Olyan jó lenne bármelyik könyves gonosszal találkozni. :D

Minek öltöznél be a legszívesebben, vámpírnak, zombinak, vérfarkasnak vagy árnyvadásznak?
Még mindig romantikus a lelkem, szóval természetesen vámpírnak, a színem már meg is van hozzá.

Válassz egy édességet a Harry Potterből, amit a legszívesebben találnál a Trick-or-Treat szatyrodban?
Bogoly Berti-féle mindenízű drazsé.

Melyik a kedvenc halloweeni édességed?
Nem vonzanak már a különböző nyalókák, csokik, inkább a saját készítésű, ötletes sütik, rágcsák, és persze bármi, ami sütőtökös.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése