2016. október 22., szombat

Kell egy kávé! BOOK TAG

Hikari oldalán láttam a napokban ezt a kávés book taget és arra gondoltam ezt muszáj megcsinálnom, ahogyan kávé nélkül nem indul el számomra a nap, úgy legalább egy könyv is mindig van nálam bárhová megyek.



FEKETE KÁVÉ - Egy sorozat, amibe nehéz belerázódni, de utána nem tudod letenni
Mostanában nem nagyon olvasok (végig) sorozatokat, így egy régebbi élményhez nyúltam vissza. A Szent Johanna Gimihez már 3-4 évvel ezelőtt is öregnek éreztem magam, de a nagy rajongótábor hatására gondoltam legalább az első részt elolvasom, hogy ne anélkül mondjak róla véleményt. Végül persze mind a 8 részt elolvastam. Most már biztos öreg vagyok hozzá, de az akkori önmagamnak még pont belefért.

BORSMENTÁS MOKKA - Egy könyv, ami a téli időszakban nagyobb népszerűségnek örvend
Az Egy különc srác feljegyzéseit karácsony és újév között olvastam először, azóta a télről valahogy mindig ez a könyv jut eszembe, pedig nem csak télen szoktam ám újraolvasni.

FORRÓCSOKI - A kedvenc gyerekkönyved
10 12 éves korom előtt nem nagyon olvastam kedvtelésből, aztán megfordult velem a világ (ebben feltehetően kognitív folyamatok játszotta szerepet, de hagyjuk a szakmázást :D). A két első könyvem az egy A neveletlen hercegnő naplója rész volt, a másik pedig Lois Lowrytól a Nyáron történt. Az általános iskolás kötelezők közül viszont a Bezzeg az én időmben-t nagyon szerettem, és persze a Micimackó iránti rajongásom is ebből az időszakból ered.

DUPLA ESZPRESSZÓ - Egy könyv, ami az elejétől a végéig izgalmas volt
A továbbiakban próbálok az idei olvasmányaim közül választani, ilyen volt a Holtodiglan is, aminek már ismertem a sztoriját, mert a filmet már láttam, de mégis végig le tudott kötni, is ugyanúgy izgultam közben mintha nem tudnám mi fog történni.

STARBUCKS - Egy könyv, amit mindenhol látsz
Egyértelműen Paula Hawkinstól A lány a vonaton. Még nem olvastam, de szeretném elolvasni a film megnézése előtt, bár elég vegyes véleményeket olvasni róla.

HIPSTER KÁVÉZÓ - Egy alulértékelt könyv
Ez egy nagyon szubjektív dolog, az egyéni ízlésen múlik. A boszorkány ideje például szerintem alulértékelt, de igazából csak azért, mert nem mindennapi könyv és kevés embernek igazodik az ízléséhez.

A TÖKÉLETES KEVERÉK - Egy könyv vagy sorozat, ami keserédes volt, de mindeközben tökéletes
Irvin D. Yalomtól az Amikor Nietzsche sírt, mert rossz időben volt jó helyen. Egyszerre szenvedtem és gyönyörködtem miközben olvastam.

HOPPÁ! Véletlenül koffeinmenteset kaptam! - Egy könyv, amitől többet vártál
Nagyon vártam Clara Bensen Poggyász nélkül című nonfictionjét a nyáron, de nagy csalódás volt, olyan semmilyen volt az egész.

Töltsétek ki ti is bátran a tag-et a forrás megjelölésével, vagy csak írjátok meg ide  kommentben a válaszaitokat, kíváncsian várom őket! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése