2016. július 18., hétfő

NAGY NYÁRI READ-A-THON

Nagyon régóta szerettem volna már jelentkezni egy read-a-thonra, de valahogy mégsem vágtam eddig bele, mert éppen vizsgaidőszak volt, olvasási válságban voltam, egyszerűen mindig közbejött valami. De ahogy megláttam, hogy Abstractelf és Nancy közösen megszervezik az első magyar olvasómaratont, nyár van és még az időpont is megfelel, kisebb örömtáncot jártam magamban. 


Mi is az a read-a-thon?
Egy hétig tartó olvasómaraton, amelynek az a célja, hogy minél több könyvet elolvassunk és hirdessük, hogy olvasni jóóó!
Időpontja: 2016. július 25-31. (éjféltől éjfélig)

A read-a-thon színesítése érdekében mindig vannak "mini kihívások", amelyeket szabadon lehet teljesíteni az egy hét alatt. Nem muszáj minden kiválasztott könyvet olvasni, sőt lehet kategóriákat is összevonni. A lényeg az, hogy olvassunk és apadjon a végtelen várólistánk!


1. Egy regény amelynek borítóján található sárga és/vagy zöld szín
Én ide az Ábel a rengetegbent választottam, amit bár olvastam, de nagyon régen, még általánosban. A Helikon zsebkönyves verziót idén vettem meg.



2. Egy regény, amely nyáron játszódik vagy szerepel benne nyaralás
3. Egy már olvasott könyv újraolvasása
Nem telik el nálam nyár Sarah Dessen, az egyik kedvenc írónőm nélkül.  Az Along for the Ride-ot választottam tőle, hogy maximálisan eleget tegyek a nyár témának.



4. Olvass el egyet a szervezők kedvencei közül!
Nancy listája:
a. Michelle Hodkin: The Unbecoming of Mara Dyer - Mara Dyer eszmélése
b. Stephanie Meyer: A burok
c. Gavin Extence: Az univerzum és Alex Woods

Abstractelf listája:
a. Rene Denfeld: Az elvarázsoltak
b. Patrick Ness: Szólít a szörny
c. Catherynne M. Valente: A lány, aki körülhajózta Tündérföldet
 
Az elvarázsoltak nagyon-nagyon elől van a várólistámon, rengeteg jót olvastam róla, úgyhogy erre esett a választásom. 
 
 

5. Egy szabadon választott regény
Lehet ez a kategória még a hangulatommal változni fog, de egyelőre Jessica Brockmole Levelek Skye szigetéről című levélregényét választottam ide. Szintén sok jó értékelést olvastam róla és a múlt hónapban vettem meg éppen a Libri akicójában.
 
 

Remélem egy kicsit meghoztam a kedveteket a read-a-thonhoz. Írjátok le a saját listátokat kommentben vagy válasszatok spontán könyvet! Kíváncsi vagyok a végeredményre is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése