2016. június 9., csütörtök

Könyvhét...könyvhét...könyvhét..

Végre újra eljött a könyvszeretők nyári ünnepe, amit már én is harmadjára készülök meglátogatni. Nézegetem az új megjelenéseket, a régóta kívánságlistás könyveket és mindig-mindig újabb listát írok, amiről egyszerűen képtelen vagyok bármit is kihúzni. Bár még nincs vége a vizsgaidőszakomnak, de idén két nap is ki fogok látogatni a Vörösmarty térre és a fizetésköltés mellett csak elcsodálkozom és élvezem, hogy mennyien odavannak az olvasásért.

Amiket biztosan
Ahogy fentebb említettem, a listám végtelen hosszú, úgyhogy még Isten se tudja, hogy végül mit is fogok megvenni róla, de ebben a 3 könyvben biztos vagyok:

  • Baráth Katalin: Arkangyal éjjel (Agave)
  • Grecsó Krisztián: Jelmezbál (Magvető)
  • Hans Rath: Kell egy pszichológus, mondta Isten (Animus)
A Grecsó könyvet már a beharangozása óta nagyon szeretném elolvasni, ez még a Könyvfesztivál körül jelent meg. Kicsit mondjuk félek a novelláktól, mert nem vagyok nagy novella rajongó. A másik kettő könyv pedig a Könyvhétre jelent meg. Baráth Katalin Dávid Veron sorozata engem nem annyira fogott meg, de erre a "21. századi thrillerként" emlegetett történetre nagyon kíváncsi vagyok. A Hans Rath könyv pedig nagyon  tanulmányaimba vág, muszáj megszereznem.





...és a nagyon csábítóak
A "biztos hármas" mellett sok nemrég megjelent  vagy régóta extrán kívánságlistás könyv van. Csak néhány közülök, hátha ti is kedvet kaptok hozzájuk:

Neil Gaiman: Csillagpor (Most jelenik meg az Agavénél gyönyörű új borítóval!)
Szentesi Éva: Hamvaimból (Athenaeum)
Jeanette Walls: Az üvegvár (Maxim)
Feldmár András: Félelem, düh, szex és agresszió (HVG)
Fábián Janka: Az utolsó boszorkány történetei (Libri)
Jessica Knoll: Szerencse lánya (Libri)
Virág Emília: Sárkánycsalogató (Athenaeum)
Dave Eggers: A Kör (Európa)
Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten (Könyvmolyképző)
David Levithan: Nap nap után (Maxim)


Akciók...akciók mindenhol!
Akik már jártak a Könyhéten a Vörösmartyn, azok tudják, hogy kb. 20% kedvezményt kínál minden kiadó a standjánál és sok helyen ez érvényes az online rendelésre is. Emellett mindig vannak 500 vagy 1000 Forintos könyvek, a Könyvmolyképzőnél pedig szokott lenni zsákbamacska is.
Emellett sok kiadónak vannak különleges ajánlatai is. Ezekből csak néhány, a teljesség igénye nélkül:
  • Maxim: 1+1 akció meghatározott könyvekre, 10 000 Ft feletti vásárlás esetén pedig Dream válogatás bögre ajándékba
  • Tarandus: 30%-os kedvezmény és ha kedveled a kiadó Moly oldalát, akkor további 10%
  • WOW: 21-43%-os kedvezmény 
  • Libri: 10 000 Forint feletti vásárlás esetén ajándék újrahasznósított anyagból készült táska vagy tolltartó 
Remélem meghoztam a kedveteket és kilátogattok az idén már 87. alkalommal megrendezett Ünnepi Könyvhétre! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése