2016. március 24., csütörtök

Mit esznek a vegák? - Sárgarépás-paradicsomos penne


Egy nagyon egyszerű és finom paradicsomos tészta receptet hoztam, ami a sárgarépától és a hozzáadott kis fahéjtól lesz igazán ízletes. Nekem ez az egyik kedvencem.


Sárgarépás-paradicsomos penne 

Hozzávalók:
(2-3 adag)

250 g penne (de igazából bármilyen tészta jó, amit otthon találtok vagy a legjobban szerettek)

fél vöröshagyma
(olíva)olaj
200 ml paradicsomsűrítmény
150 ml víz
1 közepes sárgarépa
kevés só
2 tk. xilit vagy bármilyen édesítő (a legjobb a barna cukor a finom karamelles íze miatt)
kevés fahéj

a tetejére bármilyen sajt, amit szerettek

A tésztát sós vízben megfőzzük és közben elkészítjük a szószt. A hagymát felkockázzuk, kis olajon megpirítjuk, majd hozzáadjuk a paradicsomsűrítményt, a vizet és a lereszelt répát. Végül fűszerezünk és addig főzzük a szószt, ameddig a répa megpuhul benne.
Ez alapvetően egy édes szósz lenne, ezért bánjunk csínján a sóval, de ugyanez érvényes a fahéjra, amit én személy szerint nagyon imádok, de ha túlzásba viszi az ember, akkor többet árt vele, mint használ. 
Ha kész vagyunk tálaljuk a tésztát a szósszal és reszelt sajttal, de én szeretem tészta helyett rizzsel is enni. Ha nincs túl sok kedvetek főzőcskézni, ez a gyors és egyszerű étel tökéletes lehet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése