2016. január 3., vasárnap

Könyves zárás - December

A december gazdag volt könyvekben és bár  kevesebb időm volt, mégis többet olvastam, mint novemberben.

Beszerzések

Nem jó megfogalmazás most a beszerzések, mert mindegyik könyvet karácsonyra kaptam. A Stoner-t magamtól (és karácsonykor pont be is fejeztem, nem erényem a türelem na :D) a többit pedig a családtagjaimtól.

Müller Péter: Életművészet
Doreen Virtue - Melissa Virtue: Angyali álmok
Jennifer Niven: Veled minden hely ragyogó
Alan Bradley: Elég már az árnyakból!
Fejős Éva: Száz Éjjel Ügynökség
John Williams: Stoner



A Stonerke azért nincs a csoportképen, mert már kölcsönadtam az egyik barátomnak.

Olvasások

Lakatos Levente: Szeress jobban!
November végén kezdtem és december első napjaiban be is fejeztem az új Lakatos Levente regényt. Bár nem egy rövid könyv, de nagyon gyorsan haladtam vele, nem tudtam letenni. ITT írtam róla.

Rachel Cohn - David Levithan: Nick és Norah végtelen éjszakája
Volt egy kemény zéházós, vizsgázós hetem decemberben, de buszozás közben meg tanulás után éjszakánként ezt bújtam. Nagyon édes történet, a különlegessége miatt engem az Eleanor és Parkra emlékeztet.

John Williams: Stoner
Nem jó időszakban olvastam, de szerintem enélkül is nyomasztó történet. Igazából még mindig nem tudom eldönteni, hogy tetszett-e. Néha faltam az oldalakat, néha viszont nagyon nehezen tudtam rávenni magam, hogy olvassam.

Irvin D. Yalom: A Schopenhauer-terápia
Nagyon régóta ajánlották már nekem ezt a könyvet, az egyetemen pedig nincs olyan tanár, aki nem említette volna meg legalább egyszer Yalom-ot az óráján. Karácsonykor valami olyan regényt kerestem, ami nem túl tömény, ami nem akar úgy érzelmileg bevonni. Jó választásnak bizonyult A Schopenhauer-terápia. Külső szemlélőként élhettem mégis a könyvben és tagja lehettem a csoportnak. A filozófiatörténet kurzusunkon nem volt szó Schopenhauer-ről, de még az ő életéből is kaptam ízelítőt. 

A többiek: Dóri Katacita Tekla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése