2014. december 24., szerda

Szülinapos-karácsonyos

Nem tartom számon pontosan a napot és az órát, de a blog - túl névváltoztatásokon és hosszabb- rövidebb szüneteken - a napokban ünnepli a 2. születésnapját. Örülök, hogy ezt is megértem, mert eddig mindig tiszavirág életű blogjaim voltak. De nem csak ennek örülök, hanem annak is, hogy úgy érzem az elmúlt időben voltam és a vagyok a leglelkesebb és van a legtöbb ötletem és kedvem a bloghoz. 
Kedves látogatók! Nagyon szépen köszönöm a kommenteket, a pozitív visszajelzéseket, a követéseket,  egyszerűen csak azt, hogy olvassátok a Könyvek&Kávé-t. Hatalmas örömöt szereztek nekem. Ha csak egy embernek is meghozom a kedvét egy regényhez vagy egy sorozathoz, filmhez, süti kipróbálásához, annak már nagyon tudok örülni.
A blog pörög tovább, remélem jövőre óvodás korba lép és jönnek sorban a posztok Még mindig nem untam meg az olvasást, úgyhogy lesz miről írni. Év elején pedig egy kis meglepi is várható.

*
Az osztályfőnököm egy személyre szabott idézetes könyvjelzőt készített mindannyiunknak karácsonyra, és bár nem kifejezetten karácsonyi idézet, de én ezzel kívánok nektek nagyon-nagyon boldog, könyvekkel teli karácsonyt!

"Az olvasó megszokta, hogy a legfájdalmasabb kérdéseket felvető művek végén is lel valami útmutatást vagy ajánlatot a megoldásra, amely fölvert lelkiismeretét megnyugtassa, ha csak annyira is, hogy még sincs veszve minden, mert lám, ha akadt, aki felfedezte a bajt, lesznek, akik meg is gyógyítják." (Illyés Gyula: Puszták népe)


Köszönöm a képet Kriszti! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése