2014. április 6., vasárnap

Nincs mentség

Közel két hónapnyi kihagyás után, természetesen az osztályozó- és nyelvvizsgára készülés közepén jött meg az ihlet a blogoláshoz való visszatéréshez. Pár hete már újra vissza-visszatérek az oldalra, megváltozott a kicsit a kinézet (de csak a szegényes képszerkesztő tudásom állt rendelkezésre) és ismét megváltozott az oldal címe, aminek több oka is van. Az egyik nyilvánvalóan az, hogy az előző cím olyan szinten bonyolult volt, hogy még én is alig bírtam megjegyezni, a másik ok pedig a blog tematikájának megváltozása. Mostantól szeretném még annásabbá tenni az oldalt, mert nem csak olvasni szeretek ám. Tervezek recepteket, zenét, filmet és bármit, ami közel áll hozzám, ami csak jön. 
Két új poszt már talomban van, nem csak ígérem őket, hanem talán már a mai nap folyamán elkészülnek és a többi is érkezik hamarosan. 
További szép vasárnapot!

Ja és túl vagyok életem első szavazásán. Pont olyan volt, mint vártam.
Semmi különös. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése